Frisk & då blev det skola;)

Japp, nu har jag blivit frisk och då blev det skola idag;) Det var otroligt roligt att träffa alla igen. Lektionerna var inte så roliga, menmen. Sen kom rasterna och då blev det skoj. Att vara med kompisar är det bästa;) Tyvärr fick jag veta att balen är flyttade till fredag nästa vecka, så det blir att vänta och vänta tills dess. Jag måste fixa en ros tills dess, för temat för tjejerna är ros. Vi måste ha en ros någoonstans på oss, antingen i mönstret på kläderna eller på en klämma, snodd eller armband eller nåt;) Hoppas jag hittar nån som passar mina kläder som jag ska ha;)
Nu blire att läsa en bok och kanske sitta lite till vid datorn och så;) Men nu måste jag dra;)

Det här är kläderna jag har tänkt ha på balen;)

Bilden är suddig, den är tagen med mobilkamera;)

Kramizzar jjulia;)


Comments
Postat av: Ellen

Tack Julia! Kram Ellen

2010-04-29 @ 18:45:46
URL: http://www.milady.se
Postat av: Fluum

Hahaha eran klass har inte förändrats ett dugg<33

2010-05-07 @ 09:43:31
Postat av: jjulia;)

Nejj, iaf inte mycket;)

2010-05-08 @ 10:07:29
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback