Sjuk;)

Jahapp, nu har man gått och blivit sjuk;) Såklart värsta veckan att bli sjuk på;) Denna vecka händer detta viktiga:

  • Syslöjd(jag behöver all tid jag kan få för att hinna klart med min väska och mössa;)) (idag tisdag)
  • Fanny´s kalas(Fanny är min syrra) (img onsdag)
  • Bal för klassen (lördag)
  • Hugo´s kalas(Hugo är min kusin) (söndag)
  • Matilda´s kalas(Matilda är en slalomkompis) (söndag)

Ja, nu sitter jag i soffan och har just fått i mig lite glass och nu ska jag strax spela Playstation med min syrra Sandra;)

Jag har längtat tills balen skulle bli och så blir jag sjuk, så typiskt;) Min nya & underbara blåa klänning som jag skulle ha på balen har kommit och så kanske jag inte kan gå;) Men måste spela med Snadra nu, hon väntar;)

Puss och kram från jjulia;)<33


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback