julklappar & presenter.

ja nu har det ju varit julafton och snart fyller jag är, på måndag ;), och då har jah ju fått julklappar och så kommer jag väl säkert få presenter, höhö, så det blir väl lite bilder på det sen ;)
Sen om ni kommer ihåg när jag i onsdags skrev att det inte var en vanliga dag, det var för att jag och johanna hade kalas då, vilket var sjukt lyckat så bilder på presenter därifrån kommer också sen ;)
Sen så har jag, eller alla andra typ alexandra, matilda, emma osv, fotat en massa på kalaset. Bilder från kalaset kommer också komma, från avslutningen och julafton och sen säkert från mitt kalas också ;)
Så det är bara att vänta och se ;p


/Julia <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback