Kan det bli bättre ?

Ja kan det bli bättre ?
Ja det kanske det kan men ja , haha ..
Det snöar ute, vi har just klätt granen och snart är det jullov, julafton, och min födelsedag .. det kan nog fan inte bli bättre , eller ja egentligen .. om jag visste vad LMFAO betyder , har typ undrat det i veckor nu men har aldrig fått reda på det , så är det någon av mina läsare som vet vad det betyder?!
Jag är kanske lite efter nu när jag inte vet det men jag måste verkligen få veta det ;o



Var bara tvungen att lägga upp en bild på världens finaste Myy Alexandra Victoria Fransson (skrev kasnke lite fel men aa) Älskar dig ! <3

/Julia<3

Comments
Postat av: Bella

LMAO = laughing my ass off xD

2010-12-20 @ 21:56:05
URL: http://justinbstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

det betyder: laughing my fucking ass off

2010-12-21 @ 13:12:31
Postat av: amanda

Hejsan, gillar du jbnoveller?

Isåfall ska du kolla in på våran blogg bieberbook.blogg.se

Där skriver vi 3 Justin Bieber noveller. Såklart behöver du inte läsa allihopa.

Hoppas du gillar dom. kram

2010-12-21 @ 16:22:41
URL: http://bieberbook.blogg.se/
Postat av: Alexandra

naaw, älskar dig med, och du skrev rätt! :D <333333

2010-12-22 @ 08:55:49

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback