typiskt.

Ja nog ska det  vara sjukt värt att bli typ sjukt nu dagen före julafton, satans jävla piss!
Just nu har jag lite ont i halsen, är så sjukt matt att det inte finns nån som är mattare än jag, och snart har jag väl feber också.. men får se hur jag mår imorgon, det kanske bara är något annat så jag kanske egentligen inte är sjuk utan bara matt.. ja som sagt man får se img då det är JULAFTON !!

Nu måste jag iallafall gå och ta en panodil  sen blir det nog att sova, är trött, matt och så om jag går och lägger mig nu så blir det ju fortare julafton för mig, för då behöver jga inget tidsfödriv utan jag behöver bara sova! Ja haha , jag är ju som jag är, men blev inte somjag skulle (en sak jag får höra av amanda ganska ofta) ;)


Okej inte riktigt så sjuk men aa var bara tvungen att slänga in nån bild ;)

/Julia <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback