Ska bli bättre...! <33

Nu är det riktigt länge sen jag skrev här på bloggen. Jag vet inte riktigt varför men jag tror det kan ha lite att göra med att jag inte har haft ork. För tid har jag haft, i alla fall rätt så ofta.
Men nu ska det bli bättre! <33
Men kom ihåg, jag lovar INTE att skriva varje dag, det blir för "stort ansvar" för mig. Jag kommer INTE lyckas med det!

Jaow, nu har det just varit midsommarhelg. Och då har jag varit med min familj hos Fluumm. Det har varit riktigt skoj!
Vi har badat i deras pool, vi har firat midsommar med dans, sång, bad och god mat!
Ja, vad har vi mer gjort?!
Just det vi har varit ute, och sen suttit vid datorn och kollat på Justin Bieber bilder och videoklipp. Haha, som ni kanske förstår har jag och Flum Bieber Fever!! <333 Men det gillas stort av oss! <333

Just det jag har varit hos Flum sen fredag den 18:e juni,
tror jag.
Då har vi mest varit ute och suttit vid datorn. Det har inte varit så bra väder. I alla fall inte dom första 4, 5 dagarna jag var där. Sen blev vädret lite bättre med sol och så. Och då badade vi i poolen deras. Det var såklart inte varmt, speciellt inte för lilla badkrukan Julia, alltså jag! <33
Men jag badade lite jag också!
Förresten jag kanske ska berätta vad vi mer har gjort, eller?!
Jaow, vi har lyssnat på Flum´s Justin Bieber skiva som hon fick i torsdags eller fredags.
Jag kommer få min på onsdag, men den kom idag. Men eftersom det var Flum´s mamma som beställde den så kommer den till deras adress.
Till skivan fick man även 2 postrar, och det finns bara 500 stycken! <33
Jag får den på onsdag för då ska jag på Eclipse, och då kommer Flum också till "min stad" och ska se den med mig och mina kompisar.
Men jag berättar mer om det senare!

Här kommer en bild på Justin! <33:

Älskar den bilden!! <3333


Jaow, nu ska jag fortsätta kolla lite, eller jag menar en massa Justin Bieber bloggar och så.
Ha de gött! <33


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback