Min morgon(bilder);)

Nu har jag just spelat lite spel på datorn, t.ex "Harpan", "Spindelharpan". Jag steg upp ganska tidigt eftersom mina småsyrror väcker mig kring 08.00- 08.30. Så jag kan inte somna om sen eftersom dom stannar i mitt rum eller leker utanför mitt rum. Så då steg jag upp och åt frukost. Det kommer nån bild på min frukost occh spelen jag spelade och så, det kanske inte blir så många eftersom jag inte hunnit göra så mycket idag ännu. Kommer kanske mer sen;)


Min säng när jag just stigit upp och inte bäddat, hahah;)


Min frukost, 2 mackor med salami och en kopp choklad;)


Datorn startas;)





Spelen jag har spelat;)


Här sitter jag nu, hahah;)


Snart blr det att se "Jakten på Julia" på svtplay, men först blir det att ta hand om syrrorna, tyvärr;)

Kramizzar från jjulia;)


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback