Min onsdag...(i bilder);)


Linnet jag fick idag, från H&M.


Linnet och mina coola glasögon, min syrra blev galet kär i  dom, hahhahhh;)

Mina coola glasögon igen.


Min mattebok, jag skulle egentligen räkna i den, men det hann jag inte med, hahhahh;)


Min mattebok igen...


Mitt skrivhäfte till SO:n, hann precis bli färdig med den läxan...


Engelska textbook och engelska gloshäfte. Det måste jag göra ikväll och img;)


Min matteläxa som redan var gjord i måndags;)


"Reporterläxan" som jag gjorde redan i måndags;)


Mitt "praohäfte" med frågor till min handledare, som i år är mamma. Måste fråga henne dom frågorna img;)


Pennor och sudd är ett måste i "läxvärlden";)


Och sen kommer man av sig, sätter sig vid datan fast man inte har tid. Msn......;)

Världens bästa låt, men kanske inte världens bästa lyrics, hahhah;)

Kramizzar från jjulia;)


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback