Min torsdag(bilder);)

Idag har jag och Sandra varit ´"dagisfröknar", bara åt våra 2 småsyrror men pappa kallade oss för dagisfröknar, haahhha;) Jag gjorde en skolgrejj medans jag var "dagisfröken":) Är fortfarande inte klar med den, tyvärr:) Jag och Sandra gick med Josse och Fanny till badstranden där vi fikade och drack saft, sen gungade vi där. Det var otroligt skönt att gå dit för det var så varmt och skönt:) Jag solade lite också. Här kommer lite bilder från utflykten.




Stranden och havet:)

Mina fötter upp mot himlen:)

Fikat och saften:)
Fanny som gungar:)

Josse som gungar:)

Jag som gungar:)

Jag som gungar, med Josse och Fanny i bakgrunden:)

Fint ansikte jag har på det här kortet då....
Jag sa nog såhär:
- Sandra ge mejj mina skor!!:)
Jag bara råkades kasta iväg mina skor när jag gungade. Bara råkades, och ena träffade Sandra i ansiktet, ojj:)

Kramizzar från jjulia:)


Comments
Postat av: Ida

Hej, Fin blogg, det skulle vara jätte kul om du var med i min frågestund på bloggen xP Kram

2010-05-13 @ 21:58:58
URL: http://idaaahow.devote.se
Postat av: jjulia;)

Tack Ida, du har också grymt fin blogg!!:)

Jag ska försöka komma på en fråga till din blogg!!:)

2010-05-14 @ 09:37:35
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback