Slalomavslutningen(bilder);)

Idag har jag varit på en slalomavslutning. Det var jätte kul, vi spelade brännboll, sen gick vi en tipspromenad. Och så var vi och gick i backen. Här kommer lite bilder, men dom flesta är på mig och Alexandra;) Hahahh;)


En snabb luch för sen blev det hamburgare.....;)

En hamburgare, våra såg inte ut såhär, hahah;)




Jag och Alexandra;)


Sen gick vi(jag och Alexa) en promenad upp för backen, sen ner en skogsväg;)


Vilken väg nudå??;)

Den här vägen är det....;)



Lite snö kvar i backen iallafall, hahahh;)

Jag i Alexa´s glasögon, lite blåsigt ute, menmen;)


Jag och Alexa, lite blåsigt som sagt var;) Hahah;)





Alexa uppe på ett hopp;) Hahha;)


Jag uppe på hoppet;) Hahhah;)

Sen när jag ko hem blev det att sitta vid datorn och lyssna på musik och chatta vid msn;) Hahah;)
Här kommer den bästa låten, som jag lyssnade på.....



Kramizzar från jjulia;)


Comments
Postat av: Alexandra

HAHah , jag var ju sexig på vissa bilder ;D

2010-05-08 @ 21:03:32
URL: http://detarjagsomaralexandra.blogg.se/
Postat av: jjulia;)

Klart du va, hahahh;)

2010-05-09 @ 10:39:32
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback