Söndag;)

Idag är det söndag och det har varit mycket idag. Jag har varit på ett kalas för en som fyller 2 år, anledningen till att jag gick dit var att mina syrror är kompisar med han och jag ville skjuta upp städningen i mitt rum till senare. Så  jag var där, och där fick vi korv med bröd och en massa fika. Sen när vi kom hem var jag såklart tvungen att städa, det tog inte så lång tid. Sen skulle vi egentligen hjälpa till och städa resten av huset, men det blev inget sånt för mig. Sen ska jag fara på kalas ikväll. Då är det en kompis till mig som fyller år, så då kommer det bli så himla kul. Då får jag ju träffa mina "slalomkompisar" och det kommer bli grymt kul, för jag har inte träffat dom på länge. Nu ska jag fixa några snygga kläder tills ikväll, så måste gå.

Kramizzar från jjulia;)

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback