Tisdag(bilder):)

Idag är det tisdag och jag har varit på skolan idag, det var inte så kul. mEn det var otroligt skönt på rasterna, typ +30, gud så skönt. Jag älskar värmen. Nu känns det som om det är sommar!!:) Hur känns det för er?? Hoppas att värmen stannar tills "sommarmånaderna" kommer, för då borde värmen fortsätta, eftersom det är sommar, eller hur, vad tror ni och vad tycker ni??
Jag längtar tills det blir sommar med bad, strand och glass, men jag saknar vintern med all slalom. Saknar alla slalom "friends":)

I helgen har jag varit med mina kompisar i Boden, det är därför jag inte skrivit sen i fredags typ. Och igår hade jag inte tid:)


Jag när jag kom 2:a i KM:et, år 2010:)


Jag och Alexandra när vi kom 2:a och 1:a i KM:et, år 2010:)
Besök gärna Alexandras blogg(http://detarjagsomaralexandra.blogg.se)
Kram!!:)

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback