Hjälp mig...!

Nu behöver jag hjälp med lite grejer x'd
Det kommer bli som en liten frågestund till er som läser bloggen, haha x'd
Hoppas nån av er kan svara på det jag vill veta ;)

När man klickar på statistik så kan man ju kolla antal sidvisningar och antalet unika besökare, right? Ja min fråga är nu: Vad är unika besökare?

Nån av som skulle kunna hjälpa mig bara såhär (utan att få mitt lösenord till bloggen), alltså bara beskriva här, varför det inte går att göra min header högre?

Vet nån av er, som har en MacBook Pro eller bara vet hur man använder den lite, hur man som ”avbildar” sidan man är på, eller ja alltså ”ta en bild på sidan”? Förstår ni vad jag menar?

Är det någon av mina VÄNNER (inte dom jag inte känner!) som skulle kunna tänka sig att ha en blogg med mig, är verkligen sugen på att ha en blogg med någon ;)

Jag har också en fråga uti bloggsvar. Visst är det så att någon måste skicka en inbjudan elelr något sånt?

Vad ska jag skriva om? Ska jag skriva om min vardag bara, eller ska jag skriva om allt möjligt?

Ska jag göra många inlägg, dom flesta kommer då bli korta, men dom kommer handa om olika saker. Eller ska jag göra långa inlägg där dom handlar om flera saker?

Vad tycker ni om att jag skriva av mig, super sugen på att blogg just nu?

Tycker ni att jag ska en frågestund här på bloggen på ett tag?

Ja, det var väl dom frågorna jag just nu har suttit och funderat på x’d
Blir kanske någon ny sån här om jag kommer på ännu fler frågor ;)
Hoppas någon kan svara på dom här frågorna! ;)

(Btw, någon som kommer ihåg att jag förut frågade om hur man gjorde ett ord till en länk? Jag fick reda på det HÄÄR, så om det är någon som vill veta det så är det bara att fråga mig det så ska jag försöka förklara det, annars får ni kolla det HÄÄR x’d Då är det bara att fråga om ni skulle kunna få en länk till inlägget och/eller videon, jag tror det fanns en video till det iaf, men jag minns inte, x’d)



/Julia<3

Comments
Postat av: Flum<3

unika besökare är varje dator som har kollat alltså hur många läsare du har (:



Skriv om alltmöligt i din vardag :D

2010-10-17 @ 16:44:15
URL: http://friendsfourevver.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback