Längtar..

.. tills jag får mina pengar och kan köpa en bok.. x'd
Haha nu låter jag som nån bokgeek (inget illa menat mot dom som gillar att läsa ;)) men dom som vet var ifrån jag kommer få mina pengar så låter det helt sjukt.. x'd

Mitt & Johannas samtal vid lunchen:
Jo: Vad ska du köpa av apengarna du får då?
Ju: Köpa en bok..
Jo: En bok?! :o
Ju: Haha ja en bok.. Justin Biebers självbiografi.. eller vad det nu heter!
Jo: Jaha, då lät det mer som du.. för jag tänkte en bok, men när du sa Justin Bieber och sjävbiografi så förstod jag varför du ska köpa den boken..

Hahhaha x'd



Justin Bieber First Step 2 Forever: My Story

Läängtar, LÄNÄGTAR, LÄÄÄNGTAR!!

/Julia<3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback