Ang. min dåliga uppdatering på senaste tiden

Kanske några undrar varför jag inte har uppdaterat på senaste tiden. Här kommer svaret;
I måndags uppdaterade jag, vad jag minns. Men på tisdag var jag hela dagen i Vallsberget med skolan, eller ja dom från skolan som ville dit. Det var super kul och jag vill bara dit igen. Jag älskar verkligen Vallsberget. Sen när jag kom hem skulle jag bara äta och sen skulle jag på träning. Jag tänkte blogga efter tärningen lite snabbt, men jag hann och orkade inte.
På onsdag låg jag och sova ungefär nittio procent av dagen, och jag är seriös. Jag sov tills halv fem tror jag, fast jag hade ju vaknat lite då och då på dagen. Men så var det i alla fall för att jag var sjuk, det är jag nu också. Men då mådde jag jätte dåligt och hade världens migrän och allt möjligt. Så det var min onsdag.
Torsdag då? Hm, då mådde jag inte heller helt bra. Fast då fick jag packa och så och sen for vi till Arvidsjaur där vi är nu. Och jag hade ingen lust eller ork att blogga då heller.
Fredag, hm då mådde jag piss rent ut sagt. Jag låg och sov och vilade flera timmar förr halv tre för då följde jag med mamma, Fanny, mormor och morfar till backen för att se när Josefine och Sandra tävlade i slalom-DM, för norrbotten då. Så när jag kom hem var klockan kring nio tror jag och jag hade världens feber så jag gick och la mig nästan direkt jag kom in genom dörren på husvagnen.
Och idag, då är jag också sjuk, och jag har feber men inte så mycket. Jag mår hyffsat bra, men inte så jag kan tävla varken idag eller imorgon (tror jag i alla fall, eller ja imorgon får vi se men idag blir det ingen tävling för mig). Är/var ju väldigt sugen på att tävla igår och idag, och såklart imorgon. Men om man är sjuk så är det ju inte så smart direkt.
Och jag orkar inte komma igång med listan och "normal" bloggning idag, kanske imorgon eller på måndag.

Så det var det, nu vet ni. Kram och ha en bra helg! :)


Comments
Postat av: alexandra

Sv: lagt till dej nu

2011-04-02 @ 13:18:33
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: D.K

Omg gillar du oxå Justin Bieber :)? han e ju så söt :) Förresten skulle du vilja rösta på min bild i den här bloggen : http://larmigteckna.blogg.se/2011/april/finalisterna.html#comment



Kram

2011-04-05 @ 10:05:24
URL: http://thethreefashionlovers.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback