All the people tonight put your hands in the skys

Strax blir det att se True Talent, eller Fångarna på fortet. Jag får se vad det blir. Dagen har i alla fall varit helt ok, förutom huvudvärken som är allt annat än ok. Ni förstår inte hur jobbigt det är att ha huvudvärk varje dag, i stort sätt hela tiden. Jag vet inte om jag har berättat det för er, men jag har varit på en hjärnröntgen-sak för att kolla om det är någonting i hjärnan som gör att jag ahr huvudvärk nästan hela tiden. Typ en tumör eller så. Men det var det inte, tur det. Men jag vet inte vad det är heller, fast läkarna tror att det är stress och att jag är så spänd i axlarna. Fast jag börjar nästan tro att det är någon slags migrän, för den senaste tiden (jag har haft huvudvärk varje dag, i stort sätt hela tiden, i några månader nu. Ungefär sedan mars) har jag börjat må illa väldigt ofta när jag har huvudvärk. Men man vet aldrig, så jag ska till en sjukgymnast typ nästa månad någon gång, I think. He, nu fick ni veta lite om det. Det var egentligen inte det jag skulle skriva om nu, men så blev det. Ha en bra tid, tills vi ses nästa gång! :)


WTF... I'm dead?!

Comments
Postat av: Frohm ((;

Har dom kollat så att du inte har för högt/lågt blodtryck? det har ja så får ta tabletter (=

2011-08-24 @ 20:48:31
URL: http://amandafrom.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Själv jobbar jag jättemycket just nu. 15.30-24.00 varje dag, och på lördag 7.00-16.00. Jag kommer vara skapligt trött i helgen, haha! På tal om helgen, ska du göra något roligt då? :) Kramar!

2011-08-25 @ 12:25:16
URL: http://Sannalitens.se

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback