Det är en vanlig dag, och jag har det bra


En vanlig dag - Ulrik Munther

Åh, sjukt bra låten är! Hehe, har börjat gilla den sjukt mycket. Jag gillade den inte alls när han var med i Lilla Melodifestivalen, och vann, men nu så. Nu är den helt incredible azum! Min kamera fungerar tillsammans med datorn igen. Just so you know. Nu kommer det bli en massa bilder! Men i alla fall, nu ska jag se A walk to remember. Sen kanske jag ser lite Gossip girl innan jag går och sova. We'll see, we'll see. Men det är såhär att Nate (Chace Crawford) inte blir tillsammans med den personen jag vill... och så jävla snygg han är! Det är helt sjukt. Och såhär är det; Alla de snygga killarna måste bli tillsammans med den tjejen jag vill. Blir det inte så blir jag sur. Interesting to know, huh? Och jag blir helt galen, hur snygg får man vara egentligen? Och gissa vem som hänger på min vägg då? Jo, just det. Chace. Och snart blir jag galen, han är ju så snygg!


H-O-T-T-I-E! ÅH, JAG DÖR SÅ SNYGG! ❤

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback