Jag skulle vilja våga tro att någon har mig kär

Jag så Älska mig iförrgår och låten de sjunger på begravningen sitter fast i huvudet, like glue... Därav anledningen till rubriken. I helgen har det hänt en massa... intressant, om jag kan säga så? Eller ja, för mig. Inget speciellt för er, hehe. Men imorgon börjar skolan. Jag längtar på ett sätt lite tillbaka, men det suger ... att sommarlovet är slut. Men hur som helst hoppas jag på att vi har en bigga rast någon gång på dagen, för då drar jag och Johanna ner på stan och köper godis och dricka till kvällen. Kvällen spenderas på biografen.. Förlåt, i. Vi ska inte vara på taket (Min pappas humor...). Vi ska i alla fall se Jag saknar dig. Jag, Johanna, Frida och Jennifer. Och det kommer sikkert (säkert, för er som inte kan min underbara dialekt..) bli helt totalt azum! Efter det ska jag sova hos Johanna, och det kommer sikkert bli helt totalt azum, också. Hahha, alltså nu är jag trött och har sämst humor. Så nu ska jag ta och läsa i typ tjugo minuter och tagga till imorgon, innan jag lägger mig. I brist på bilder får ni trailern till Jag saknar dig istället. Godnatt! :)

Gråter redan av trailern.. Och några av mina kompisar har sett den i fredag och de grät, så jag kommer helt klart gråta. Inte för att det gör mig något.. Älskar gråt filmer, hehe.


Comments
Postat av: Malin

Har sett den filmen 3 ggr och jag gråter lika mycket varje gång! Så fin film! <3

2011-08-21 @ 22:53:59
URL: http://littlemissswagger.blogg.se/
Postat av: Malin

Asso 'Älska mig' glömde säga det :P

2011-08-21 @ 22:55:08
URL: http://littlemissswagger.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback