Dan före dopparedan

Ursäkta min dåliga uppdatering. I onsdags var jag knappt hemma, endast på morgonen och på kvällen. På den kvällen var det julavslutning för mig och som jag kanske har sagt tidigare upträdde jag med estet musik årskurs åtta. Ni fattar? Vi sjöng och spelade I hate myself for loving you och Shake up Christmas. Ja, sen igår var jag och köpte de sista julklapparna och sen på kvällen hade jag och Johanna vårt kalas. Vi fyller dock år nästa vecka.. Jag den tjugosjunde och Johanna den tjugoåttonde. Det var i alla fall skitskoj. Vi sov över i strandhuset och det hände en massa. Kring ett tiden åkte jag hem och sen dess har tiden bara gått.. jag har knappt gjort något egentligen. Nu ska jag ta och slå in alla julklappar jag har kvar att fixa. Pussheeeej!


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback