Justin Bieber & Selena Gomez - 1 år

Idag är det Selena's och Justin's ett års-dag. De är så satans söta tillsammans. Och det har redan gått ett år. Tiden har verkligen gått fort. Jag gissar på att det inte har varit världens enklaste förhållande med tanke på att båda två är väldigt kända och då tillkommer paparazzis, fans, media och en massa andra saker som inte finns i icke-kändisars förhållanden. Men de har hållit ihop ändå, och det är jag jäkligt glad över. Och jag själv önskar att det kommer hålla i många år till!

Comments
Postat av: Krysmynta

Helo, min namn är Krysmynta. Jag bo i Kalix men jag flytta nys dit jag känner ingen jag vil bli din vän och du är best ska du vetta. hejdåå

2011-12-07 @ 22:14:24
Postat av: ZofieJashari - <3<317år och är tsm med en 17år äldre kille<3<3

Godmorgon, allt bra? :)



Ha en bra dag kram

2011-12-08 @ 06:38:54
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback