Mange ger dig allt du vill haaaaaaaa

Ja, jag har Mange bjuder på hjärnan, + jag har... typ rubrikbrist... Hur som helst, dagen har varit helt ok. Varit i skolan, pluggat till SO-provet jag har imorgon, tittat på Gossip Girl, Criminal Minds och bara suttit vid datorn. Just det. Jag har börjat titta på säsong 1, avsnitt 1 av Vampire Diaries igen. Alltså jag kommer inte klara mig till januari för att få se nästa avsnitt på säsong 3 om jag inte börjar se säsong 1 igen, och sen säsong 2, och sen säsong 3... Haha. Värt liv man har när man sitter och tittar på tv-serier. Nu ska jag ta och slå på en film. Kyss mig tror jag det blir (jag har ingen aning om vad den handlar om, men titeln får mig att tro att den är bra), eller så ska jag se ett avsnitt av Gossip Girl. Så gör jag nog faktiskt och så ser jag Kyss mig i helgen istället. Godnatt! :)


Comments
Postat av: Matilda c:

sv: int jag heller den skulle ha slutat bättre :)

2011-12-16 @ 23:21:07
URL: http://tiiildaz.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback