Wake it up, wake up the happiness

Står just nu och försöker lära mig andra versen i Shake up Christmas samtidigt som jag bakar pepparkakaor. Eller ja, jag ska precis börja baka dem. Eller gör kanske det heter? Dagen har varit helt ok. Inga riktigt lektioner och jag har fått reda på mina betyg i NO, matte och SO och jag är riktigt n ö j d med dem. Men nu måste jag börja göra pepparkakorna för det kommer ta fem år att göra alla. Pusshej!


Pepparkaksdegen. Kameran (ja, "datakameran") dampar. Det är svart när man ska fota så jag såg ingenting... plus att jag inte ville visa den lilla delen där jag tagit deg ifrån.. och ätit. Den syns lite.. men, men.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback