18 januari - hemma..

Ja idag är jag då hemma, hade fucking ont i magen på morgonen. INTE MAGSJUKA! Promise! Det var bara för att jag var FÖR hungraig, men när jag får såå ont i magen - jag kunde knappt gå - så går det inte över på flera timmar, skulle aldrig ha klarat av skolan, så det är därför jag är hemma idag. Men imorgon så ska jag på skolan igen vad jag vet?

Så idag har jag slöat framför datan när jag väntat på att mitt magont ska försvinna sen har jag gjort so(säga jag ofta att jag ska göra so?). Men nu ska jag typ chilla lite och kolla runt på lite bloggar :)


Suddig, I know ;)
Bilden tog jag från DEN HÄR bloggen :) Btw, den bloggen är sjukt bra, en novell blogg om Justin Bieber! Om du gillar honom eller bara vill läsa en novell om honom (?) så är det en sjukt bra novell, så börja läsa direkt! :)

/Julia <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback