21 januari - skola, prov osv..

Japp idag så var det skola som vanligt (som jag nu sagt några dagar haha), DÖ SKOLPLIKT! ;)

Inget knostigt hände idag, eller jo lite humor jag och Johanna hade när Felix började prata om några stillbilder jag tog på Johanna i en video, hehe ;) Men annars så har dagen avrit som vanligt, tror jag.
Vi hade då so prov , som jag har tränat till ett bra tag nu, höhö.. och nästa vecka kommer jag inte skriva ''nu ska jag plugga so'' eller något liknande .. men då kanske det kommer ''nu måste jag plugga no'' istället. Hahha nä men nästa vecka har vi inte so, då byter vi period igen till no med Bea.. :/
Provet gick bra för mig, får jag väl hoppas.. hehe, kändes bra i alla fall :)

Men nu ska jag ta och chilla lite, är så sjukt trött efter en lång skolvecka.. btw, jag får inte följa med till Kiruna nästa helg :( - då pappa och Sandra ska dit, för att Sandra ska tävla, jävla skit.. jag är för ''gammal'' -.- - men får väl överleva här hemma då, så bra jag kan i alla fall (:


Bild från weheartit.com (:

/Julia <3

Comments
Postat av: Molly

Sv: Allting är bra med mig! (:

Vad skall du göra imorgon då?

Kram

2011-01-21 @ 17:46:42
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback