23 januari - so -.-'

Ja idag så blir det att göra so restan av dagen, tror jag.. matte måste jag också göra idag, och sen ska jag se Victorious sen också.. haha xD
Ja idag har jag inte gjort så mycket.. typ suttit vid datan, varit ute och skottat, räknat LITE matte men måste ha lite hjälp av pappa, hehe ;)

Men kolla här;
Uppgift 1 - Läs igenom (inte börjat) - G
Uppgift 2 - Ordkunskap (inte klar) - G
Uppgift 3 - Asterix (nästan klar) - VG
Uppgift 4 - Tillverka (inte börjat) - G
Uppgift 5 - Jämför (klar!) - VG-MVG
Uppgift 5 - Rita och berätta (inte börjat) - G
Uppgift 6 - Forska (inte börjat) - MVG
Uppgift 7 - Romerska siffror (kolla igenom!) - VG
Uppgift 8 - Bildtexter i din historiebok (inte börjat) - G
Uppgift 9 - Berömda bevingade ord (inte börjat) - VG
Uppgift 10 - Romerska vägar (inte börjat med) - VG


Uppgiferna till so-inlämningsuppgiften (roligt ord, haha), och om man ska ha något betyg på det här så måste man göra ett antal uppgifter och såklart blivit 'godkänd' på den uppgiften..;
G - alla G-uppgifter (5 stycken)
VG - alla G-uppgifter (5 stycken) och 2 VG-uppgifter
MVG - alla G-uppgifter (5 stycken), 2 VG-uppgifter och 1 MVG-uppgift
Så det är nog dags för mig att börja jobba med so:n, hehe. Har ju bara gjort en uppgift som jag är HELT klar med.. sen är jag nästan klar med flera andra också men ja.. lite jobb med dom fortf ;)

Men nu måste jag verkligen börja med so:n, see ya soon (:


Så beredd på foto som man bara kan vara, Amanda is a smygfotograf - she's a paparazzi! ;)

/juliaandersson <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback