27 januari - I'm back on track! ;)

Haha japp, today i'm back on track.. iaf idag och sen så får vi se.. för helgen tillbringas ju i Kiruna ;)

Men idag så vaknade jag ju då med huvudvärk, så sjukt mysigt alltså.. jag älskar verkligen att ha huvudvärk.. eller så inte ;p Men jag trodde i alla fall att det bara var en sånhär huvuudvärk som släpper efter ett litet tag om man tar en tablett.. så jag tog en alvedon, fixade mig till skolan och åkte till skolan, men den jädrans huvudvärken hade inte släppt. Men jag försökte att ta det lungt och bara 'vila' lite i dom tysta längorna, exempelvis 40-längan.. men på spanskan som då var första lektionen så hade inte huvudvärken släppt.. så ja jag sa till Eva - vår spanska lärare - att jag hade ont i huvudet, så hon ba:
- Men ska jag ringa Sven då? osvosv. så det slutade med att hon ringde Ingela - sjuksköterskan på vår skola - och sen pappa. Och ja pappa jobbar på min skola, vilket som har både för och nackdelar.. Men i alla fall jag fick då en Ipren.. den intelligenta värktabletten av Monica.. haha var bara tvungen att skriva ''den intellignta värktabletten'' för att hon sa så xD Men i alla fall jag gick och satte mig och vilade lite i 20-längan som inte var så tyst, men hela skolan lät så det gick inte att hitta något speciellt bra och tyst ställe att vila på.. Och sen var det NO i en och en halv timme, men vi fick en fem-minuters rast och då passade jag på att gå och prata med pappa och han sa att han skulle skjutsa hem mig efter hans lektion.. så sagt och gjort det gjorde han.. så jag var hemma vid halv tolv och då bloggade jag ett snabbt inlägg och sen vilade jag ett bra tag, så då släppte huvudvärken och sen började jag med min berättelse eller novell eller vad man ska kalla det..  vet egentligen inte varför jag började skriva på den men hade bara lust att skriva av mig lite då, så nu kanske det blir att fortsätta på den efter jag gjort alla läxa ;)
Men efter jag skrivit på den ett tag så började jag med so:n och nu har jag faktiskt gjort klart den vilket känns sjukt skönt.. lixom äntligen klar efter alla dagar jag har jobbat med den! (:

Ja i alla fall nu har jag skrivit av mig lite till.. jag var på ett skrivhumör idag, haha ;)

/juliaandersson <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback