Om ett skratt förlänge livet, är jag odödlig!

Nu ska jag skriva lite, vad ska man kalla det, dialoger eller något sånt jag har haft med en massa olika kompisar, och som jag kan skratta åt ännu :)

Jag, Linda och Johanna när vi höll på att spela in en film, ett skolarbete då.
*Jag och Linda misslyckades totalt när vi skulle spela in*
Johanna: Ni suger, det är jag som äger!

Hände mycket mer då , men om jag ska berätta allt så kommer jag måsta skriva tills imorgon haha ;p

*Jag och Alexandra var och besiktade en storslalom-bana nu i helgen. Sen såg jag ett ställe i banan som såg ut som en längsväng, precis vid första branten.*
Jag: Är det där en långsväng?
Alexanda: Ja.
Jag: Fuck!!!
Alexandra: Nej det är inget fuck, det är en långsväng!

Haha sjukt bra sagt där alexandra :) Sen fortsatte vi säga det där typ resten av dagen, och även vid andra tillfällen när jag sa fuck ;)

Alexandra och jag när vi pratade och hade skoj i liften.
*Vi pratade om två mastar som var högst uppe på backen, ni vet sånna med röda prickar högst upp typ?*
Alexandra: Två mastar och fyra ploppar!
Jag: MISSTOLK!!!!!!

Sen blev det lite roligt i bilen också när mamma försökte besrkiva vars en gran uppe på ett litet 'berg' var x'd
Mamma: Ser ni inte granen där uppe vid masten med dom två röda plopparna?
Jag:
HAHAHAHHAHAHAH!!
Alla i bilen
: ;o ?

Bra att datan laggade sönder så det bara gick att publicera inlägget när jag inte ens skrivit klart -.-' Får skriva klart nu ;)

*Jag och Alexandra härmade älgar i liften, lät mer som kråkor men ja ;)*
Jag: *Härmar älgtjur, eller försöker iaf*
Alexandra: Det där låter mer som en älgbebis!
Jag: Hahha, älgkalv annars!

Osvosvosv. vi hann säga mycket överroligt i liften under dom två dagarna ;)

Sen var det ju roligt att diskutera smink med en kille också, hoppas alexandra köpte den där eyelinern till honom när hon sprang på stan klockan tio på kvällen, haha x'd

*När jag och Alexandra smsade typ fem i tio på kvällen.*
Alexandra: Vad ska du göra sen då? ;* <3
Jag: Sova vad tror du? Springa på stan eller? ;* <3
Alexandra: Ja, såklart! ;* <3
Jag: Haha, självdå? ;* <3
Alexandra: Spinga på stan och shoppa ;* <3
Jag: Haha okej, men köp lite godis osvosv till mig då! ;* <3
Alexandra: Okej ;* <3
Jag: Lycka till med att hitta nån affär som är öppen klockan tio på kvällen! btw, köp lite eyeliner till Johan då också haha ;* <3
Alexandra: Tack, ska jag göra! ;* <3
Jag: Kom ihåg att den ska vara blå.. eller lila ;* <3
Osvosvosv. haha Johan har en blåtira/ ett blåöga så vi skojade lite med honom och han med oss när vi 'diskuterade' och berättade vars man har olika smink haha ;)

Mjulk, mussor och bucker, ord räcker för att jag ska skratta ! ;)


Aja det var väl allt jag orkade skriva nu då, kommer kanske mer någon annan gång x'd


Någon som minns den bilden? Gammal, oja! Men minnen från den slalomavslutningen också, älskar dig finaste alexandra <3

/Julia <3

Comments
Postat av: Alexandra

älskar dig så sjukt mycke också, å det här kommer bli ett minne för livt! hahahah, man kan sitta och skratta till det hur länge som helst utan att det blir tråkigt! hahah , amgad vi har bäst humor! ;* <333333333333333

2011-01-10 @ 22:15:38

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback