11 januari - skolan började igen, göra so och matte.

Ja, idag är det då den 11 januari, och skolan började igen -.-'. Känns både bra och dåligt att vara tillbaka i skolan, det bästa är ju alla raster då man KAN umgås med kompisar som int elängre går i ens klass.. men sen har vi då lektionerna.. vad ska jag säga? Tror ni fattar vad jag menar ändå!
Men jag kan säga att idag så har vi inte varit så speciellt skötsamma i klassen, tror att dom flesta har pratat bort några lektioner idag.. haha , även jag ;) Men så brukar det väl vara efter lov?
Känns ju som roligt att träffa alla klasskmpisar och andra kompisar igen efter lovet :)

Nu sitter jag och gör so och gör ett snabbt blogginlägg för har tröttnat på so:n nu haha.. konstigt, NOT! So:n handlar om romarna och romarriket, vi har något fucking uppgift, eller 11 uppgifter då, som inte är speciellt roliga! att göra -.-' Sen blir det KANSKE att räkna lite matte, alltså bara om mamma och pappa tvingar mig till det.

Men ska slänga in något inlägg till, har planerat det inlägget nån dag nu så ska slänga in det nu tror jag, men först lite från dagens humor.. haha ;)

Första gången vi har träslöjd i sjuan nu då, så det blev lite presentation av läraren osvosv.
Lars Hjorth (våran träslöjdslärare): Ja, jag heter då Lars Hjorth, men om ni vill ha min uppmärksamhets så kan ni bara säga Lars, för det är lättare sagt än Hjorth.
Jag och Johanna: HHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!
Vi dog av garv, varför? Jo för tänk på uttalet på 'Hjorth', samma uttal som 'gjort' hahahah x'D.

Sandra: Jag fryser, får jag gå till hörnet?
Jag: Hahahhahaah!!
Visste egentligen inte varför jag skrattade, tyckte bara det lät roligt då, och så var jag lite flummig då och skrattade åt det mesta x'D

Christian: Jag fryser.
Sandra:
Gå till hörnet då, det är ju alltid 90 grader där!
Alla:
HAHHAHAHAAH!
Då fattade jag vad hon menade förut, hehe ;)

Sandra: Det var en gång två verktyg som såg på tv. En såg..
Alla: Öhh what? ;o
Sandra: Det var en gång två verktyg. En SÅG..
Alla: Jaha, hahhaha!

Prappret och 'oj! det var långt bort!' hahah x'D

Osvosv. finns mkt mer men orkar inte skriva mer  ;)

btw, hinner inte slänga in det där inlägget som jag har planerat får ta det nån annan dag när jag har med tid, ska skriva ner en lite påminnelse till mig själv så jag kommer ihåg det ;)


Purple! <3

/ Julia <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback