Are we human, or are we dancer?

Kan lite snabbt berätta att anledningen till den rubriken var rubiksbrist. Och den där biten från en låt, Human av The Killers (hörde den på Mix Megapol idag.. igår), sitter som klister på min hjärna. Eller hur man nu ska säga. Nu fattar va?
Idag, eller igår menar jag, gick jag upp klockan sju (ska alldeles strax gå och lägga mig) för att vi skulle hämta min (vår) farmor på flygplatsen. She lives in Gothenburg, för er som undrar. Ungefär hundra mil från där jag bor. Så henne har jag inte träffat på snart två eller tre år. Sjukt kul att hon har kommit hit och är här i tre veckor. I alla fall så hämtade vi henne klockan nio, och efter det, vid tio ungefär, for vi på stan in tha Luletown. Köpte some things, kan visa bilder och så sen. Åter igen när kameran fungerar normalt. Jag har inte hunnit fixa det med pappa ännu. Jag köpte hur som helst en klocka som är lila (skräll), knallrosa örhängen, en skolväska och en typ handväska. Nöjd är jag med allt. Mm, sen när vi kom hem vid tre-halv fyra läste jag lite, sen åt vi. Och jag läste lite till och så satt jag snabbt vid datorn och kollade facebook. Och sen vid nio åkte jag och Sandra med Edwin och Fanny till deras husvagn. Därifrån kom vi nyss. Något skoj vi har haft. Vi körde Med andra ord, ett spel alltså. Ska lite snabbt berätta dom roligaste sakerna därifrån.
Edwin: Bor på Bråkmakargatan.
Jag: Lotta.
Edwin: Ronja Rövardotter.
*Gapskratt*

Jag: En fisk som bor i vattnet. Grön, lång, vassa tänder.
Edwin: Gädda.
*Återigen.. gapskratt*
Observera meningen som är i fet stil och understrycken!
Kan det vara den klokaste sak jag någonsin sagt?

Sen när vi var ute och grillade korv var det en gubbe/man (tror jag) som skrek. Det lät som att han var rätt så onykter eller höll på att dö. Nu orkar jag inte berätta något mer, godnatt! :)


Jättesuddig bild. Skumt ljus. Webcam in my fucking ass! Bättre bilder kommer, som sagt.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback