Don't have to worry about nothing

Hej alla söta!
Idag har jag då kommit hem från stugan, om ni inte förstod det förut? Jag har tagit lite bilder och så, som jag ska visa er. Men kameran är lite fucking konstig så det går inte att få in bilderna på datorn. Fast pappa kanske kan hjälpa mig. På vissa tekniska saker är han faktiskt bättre än mig. För jag tycker verkligen att det skulle vara kul för er att få se lite bilder. Tycker inte ni det?
Hur som helst. Vi har varit och fiskat, med nät. På ungefär ett dygn fick vi 41 idar och 2 gäddor. Det kallar jag fucking skills. Tyvärr är ju det ända att idar inte är något att ha, inte gäddor heller. Men kul var det. Speciellt att se hur Hugo (kusin) och Josefine och Fanny (systrar) lekte och allt med fiskarna i vattnet. Alltså dom var ju döda och så, men helt ärligt tycker jag det var rätt så äckligt också. Själv rörde jag inte en enda av dom.
Just det. Imorgon ska jag klippa mig. Jag funderar på att klippa page. Inte jättejättekort, men mycket kortare än nu. Hoppas bara att det blir bra, så att jag inte ser ut som hej kom och hjälp mig!
Aja, ska och se ett avsnitt av Hellcats som jag missat och sen får vi se vad som händer. Funderar på att gå och lägga mig då för jag har lite huvudvärk.


Ungefär ett år gammal. Saknar. Good old times.

Comments
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej :) Vad ska du göra i helgen då? Något kul som händer? Kramar!

2011-07-29 @ 11:47:11
URL: http://Sannalitens.se

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback