It's a boy i never told: "I like you"


Hit the lights - Selena Gomez

En låt från Selena's nya skiva. Nästan två veckor sedan hon släppte den, men jag har bara för några dagar sedan börjat lyssna på alla låtar på den. Hittills den bästa skivan av henne! För er som vill höra på det, klicka här. I alla fall så tänkte jag bara göra ett snabbt inlägg för att visa att jag faktiskt lever och jag har överlevt den kvava värmen idag. Nu ska jag läsa lite Biebernoveller, eller en bok, samtidigt som jag lyssnar på Selena's skiva. Sen blir det att sova. Sweet dreams! :)

Comments
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej. mitt favoritland är nog Grekland tror jag. Har varit på många olika ställen där, och gillat varenda ett :) Har du varit någonstans i Grekland någon gång? Kramar

2011-07-10 @ 22:03:24
URL: http://Sannalitens.se

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback