You know that I'll never doubt ya'


Perfect two - Auburn

Underbar låt! Två år gammal, but still awesome. I'm still loving it! Men något jag inte älskar längre är vädret. Var försvann det underbara soliga, varma vädret? Och varifrån kom det kalla, molninga, regniga vädret? Fuck vädret, haha! Men dåligt väder betyder innedagar. Kanske framför datan då och då. Så det kanske blir bättre bloggning då? Vi får se. Förresten kika in min YouTube-kanal där jag laddar upp lyricsvideos. Du kanske vill ha en lyrics till en speciell låt? Tell me, så kanske jag kan fixa det. Cya! :)


HAHA, snyggaste bilden jag sett på länge!


Följ bloggen med bloglovin', kommentera och kika in min novell här.
bloglovin
Fråga vad du vill i bloggsvar - antingen till vänster eller här.
Vill du ha fler läsare på din hemsida? Klicka då på bilden här nedanför.

Comments
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

sv: samma här!

2011-07-02 @ 16:21:51
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

okej, haha :D

2011-07-02 @ 18:39:14
URL: http://heaa.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback