Chillin' in the husvagn

Ny header. Vad tycks?
Ja, ni kanske har märkt att jag gillar svensgelska. Haha. Nej, men det är mitt favoritspråk framför alla andra, yeye. I alla fall så sitter jag i husvagnen och nöter "På drift" av Kent. Faktiskt ända låten jag gillar med dom, förutom "Utan dina andetag". Vi är hos min morbror och hans familj. Kring klockan elva-halv tolv var vi här. Efter det har jag mest suttit i husvagnen och sett på film. Nyss åt vi. Kött och potatisgratäng. Fett med gott. Nu ska jag sitta här i husvagnen igen. Kanske se film eller något för jag är så sjukt trött. Hejdå, och ha en underbar lördagskväll! :)
Update: Förresten.. vi har inte så snabbt internet här. Det är därför jag inte laddar upp bilderna sen skolavslutningen. Men imorgonkväll eller på måndag ska dom komma upp. Först strulade (haha) datorn med iPhoto och blogg.se. HAHA, lite fel det lät, men ni förstår.
På grund av väldigt långsamt internet.. Bild i repris.

Comments
Postat av: Anonym

Headern=Nicee<3

2011-06-19 @ 15:34:50
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag har haft en bra, men lite tröttsam vecka. Tufft jobb faktiskt. Men men :D Ska du jobba något under sommaren nu då? :) Kramar

2011-06-19 @ 16:37:51
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag har haft en bra, men lite tröttsam vecka. Tufft jobb faktiskt. Men men :D Ska du jobba något under sommaren nu då? :) Kramar

2011-06-19 @ 17:25:19
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: frida

den nya headern var supersnygg! :D

2011-06-21 @ 22:55:36
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback