Det finns ingen belöning och jag kräver ingenting

Hålla käften - Friends
Ja, det är en reklam. Men låten är så sjukt fin. Älskar den rent ut sagt. Linnéa visade mig den idag, och nu kommer jag sitta och nöta den. I alla fall.. idag har jag varit hos Cissi. For dit på morgonen, så jag vär där vid tjugo i åtta. Vi hade sjukt roligt. Vi cyklade runt kvarteret utan skor, sen cyklade vi ner till stan och köpte Ben&Jerrys. Första gången jag äter det. Så sjukt gott säger jag bara. Just före ett gick vi till skolan och väntade på pappa, som är lärare på sommarskolan i år. Vi var hemma hos mig vidtvå ungefär. Då satt vi vid datorn och så. Vid kvart över fem ungefär cyklade vi till badstranden och la oss och solade där tills dom andra kom. Då badade vi och hade det allmänt roligt. Halv nio började vi alla cykla och gå hem mot mig. Jag och Linnéa for in/hem till mig, dom andra hade skjuts hem till sig. Då bakade vi en kladdkaka och åt såklart av den sen. Efter det satte vi oss vid datorn och pratade om alla möjligt, haha. Nyss for hon hem. Ska packa lite nu, för vi åker till min morbror imorgon. Ha det bra! :)


Någon random skärmdump jag har tagit. Satt och asgarvade till den då. Var trött, antar jag.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback