Don't live a lie, this is your one life

Liberty walk - Miley Cyrus

Well, kom hem från bion för drygt en timme. Jag var med några riktigt söta. Det vill säga Jennifer, Frida, Emma och Cissi. Tyvärr kunde inte Linnéa, Johanna och Cissi komma på grund av sina anledningar. Haha, nej men faktiskt riktigt gryma anledningar. Okej, nu ska jag inte tappa tråden. Vi såg "piratfilmen".. Pirates of the Carribean: I främmande farvatten.. med andra ord Pirates of the Carribean 4. Riktigt super film. Fattade inte riktigt exakt allt, men måste bara säga att jag verkligen älskar den filmen, och dom tidigare. Och Johnny Depp. Finns inte många skådespelare som är bättre än honom. He's awesooome! I alla fall så är det något som säger mig att det kommer komma en till "piratfilm". Det tror jag eftersom slutet verkade så, och det hoppas jag verkligen. Men nu ska jag ta och slå på någon annan riktigt bra film.. kanske Remember me? See ya bitches!


HHAHA, alltså ofta man vill vara otrogen? Och ofta man dejtar andra när man är gift? Vuxenlivet verkar rätt sjukt just nu..

Update: Kom på en till sak.. för er som är intresserade av att rösta på min klänning, som jag "designat" i en tävling på Nelly.com, eller bara titta på den så är det bara att klicka här. Eller du kanske rent av har gjort en egen och är sugen på ett "röstbyte"? Säg bara till då.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback