If home is where you are, home is way too far away


Come home to me - Ernie Halter

Är det bara jag som inte kan se statistiken? Damp på blogg.se just nu!
Ny månad då.. juni. Härligt. Sommarkänslorna är verkligen påväg. Bara värmen är det också så skulle det vara perfekt. Och jag vet att det blev ny månad igår, men jag hann inte blogga då. Idag har jag i alla fall varit med Johanna, Linnéa, Jennifer, Frida och Emma. Vi har cyklat omkring och haft det kul, och Linnéa badade. När Frida, Jennifer, Emma och Johanna cyklade hem till sig så bestämde jag och Linnéa oss för att börja cykla hem mot mig och så fick pappa hämta oss efter vägen. Vi, eller jag, bestämde att vi skulle ta en rolig väg.. eller en väg som jag tog på grund av en anledning. Tyvärr blev det den längsta vägen, och det var inte så kul när det var en massa backar och jag skjutsade Linnéa. Och såklart så skulle det börja regna då också, men då var vi nästan framme där pappa skulle hämta oss. Jag och Linnéa bor ju som i några utstötta byar utan för den icke utstötta byn Jennifer, Frida och Emma bor i, och Johanna är en stadsbo som bor i en by. Vet itne hur det går till men så var det hon sa, eller i alla fall som hon sa och jag la till lite på. Fast nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska jag, Johanna, Frida, Jennifer och Emma till Luleå och jag måste gå upp vid kvart i sex för att jag ska hinna duscha. Så vi säger väl såhär; Godnatt! :)


Något damp jag får på Spotify också! Skulle man inte få 20 nya timmar varje månad, eller är det bara jag som är ute och cyklar?!


Följ bloggen med bloglovin', kommentera och kika in min novell här.
bloglovin
Fråga vad du vill i bloggsvar - antingen till vänster eller här.
Vill du ha fler läsare på din hemsida? Klicka då på bilden här nedanför.

Comments
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej, kul :p Jaa, så jag längtar verkligen till 17 juli, då vi åker :) Gör du något roligt den här långhelgen då? Superkul att alla är lediga och så tycker jag :)

2011-06-03 @ 12:07:51
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Freyah

Hej!

Har nyss startat "Dagens Blogg" på min blogg! Du kanske har lust att anmäla dig?(:

http://drunkrabbit.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html#comment

2011-06-03 @ 14:05:10
URL: http://drunkrabbit.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback