I'll be standing right next to you

Next to you - Chris Brown ft. Justin Bieber

Underbar dag - så kan jag kort beskriva dagen. Det har varit varmt och jag har varit med dom bästa. Vaknade halv tio av att Frida ringde mig. Helt okej, var inte ens trött då. Solade åt frukost och sen gick jag till stranden med mina systrar. Men jag gick hem efter ett litet tag för det var rätt mycket knott och mygg där. Sen solade jag, försökte få tag på Cissi x2, Frida, Emma och Linnéa för Johanna hade jag fått tag på. Vi bestämde allt till kvällen, vad man skulle köpa tid och vad vi skulle göra och så. Sen for jag in till Kalix och handlade och då hämtade vi Cissi också. Just för fem var jag, Johanna och Cissi på stranden. Frida och Emma kom efter ett litet tag. Andra Cissi kunde inte för hon hade andra planer, som visade sig vara att var med sin familj i Storön på samma strand som oss. Så hon kom sen när dom andra i hennes familj for hem. Vi grillade, spelade volleyboll, fotade, badade och hade det skoj. Bästa kvällen på länge kan jag säga! Bilder kommer sen också. Men nu ska jag ta och sova så jag kanske hinner somna innan det börjar blåsa så mycket och allt. Låter som att det ska bli storm och allt.. Godnatt! :)


En bild från kvällen.

Fotograf: Cecilia W
Kamera: Canon EOS 1000D

Följ bloggen med bloglovin', kommentera och kika in min novell här.
bloglovin
Fråga vad du vill i bloggsvar - antingen till vänster eller här.
Vill du ha fler läsare på din hemsida? Klicka då på bilden här nedanför.

Comments
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Härligt :) Jag har haft det super, så himla skönt väder som det har varit :) Vad gör du idag då? :) Kramar

2011-06-13 @ 10:51:18
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Matilda

ojoj, nu är det bara at du lägger UT BILDERNAR! snälla snart har vi vatit där igen;) haha eller kanske inte;))

2011-06-13 @ 22:27:56
URL: http://mattildass.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback