I'm gonna clean up this mess I made

Dagen började med att en viss syster, vid namn Fanny kom och väckte mig. Klockan sju.. Hon ville hitta några kläder on fått av våran kusin. Det ända jag sa var att vi får leta den sen, så då la hon sig bredvid mig och då somnade hon, och jag. Jag vaknade sen kring halv nio, väckte Fanny och gick sen ner och väckte Josse. Då åt vi, sen har vi inte gjort något kan man nästan säga. Sett på tv, ätit lunch. Men vid ett gick vi ut i den underbara vädret och hade vattenkrig. Det var alltså alla systrarna i våran familj. Kul, och skönt för det är ändå rätt varmt. Och nu sitter jag ute på altanen med Fanny. Men nu måste jag ta och göra en fläta på henne innan hon blir sur. Ha en underbar dag! :)


Ser typ mupp ut, men det är sjukt ljust ute... Kanske solen eller vad tror ni...?

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback