CISSI GÄSTBLOGGAR!

Hej alla Julias läsare, visst har julia en bra blogg? jo det har hon :) Asså det är Cissi W för er som inte fattade det lixoommmmm! Nu har vi alldeles nyss gjort ett matteprov, och julia hade ett slarvfel, ajaj :(
Men jag tyckte att det kändes som att det gick ganska bra, fast vet att jag fick 1 fel, för jag skrev en grej i liter när man skulle skriva i cl. nåja, skitsamma.. Ikväll ska vi på BIOOOOOOO, fiiifaaann :)
Hahahah.. men nu orkar jag inte skriva mer för det blev tråkigt. puss å kram å nyp i stjärten!

Comments
Postat av: Clara

FIN BLOGG! Kika in hos mig ;)

2011-03-24 @ 21:21:18
URL: http://clarathoresens.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback