Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig


1. - Jag älskar när någon säger mitt namn.
2. - Jag tycker inte om personer som drygar och tror dom är något.
3. - Jag är det äldsta barnet i familjen.
4. - Jag älskar Justin Bieber.
5. - Jag tycker inte att man kan vara kär i en person man aldrig träffat.
6. - Jag tror på kärlek vid första ögonkastet.
7. - Jag lägger ner mycket tid på skolan och läxor.
8. - Jag kan ändra åsikter om saker snabbt.
9. - När jag var liten älskade jag att ha på mig klackskor.
10. - Jag skulle gärna flytta till Stockholm, men jag skulle sakna alla vänner, släktingar osv. här uppe.


Comments
Postat av: Anonym

VELDIG FIN HEADER!!

liker ordtakene som er på den :))

klem fra Sara :)

2011-03-23 @ 23:58:37
URL: http://svejn.blogg.no/
Postat av: Felicia :)

Söt blogg!

Skulle betyda jättemycket om du kikade in på min blogg och lämnade en kommentar :)

puss

2011-03-24 @ 20:56:38
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback