Dag 3 – Min favorit årstid och varför

På frågan vilken är din favorit årstid vet jag aldrig hur jag ska svara. Jag har inte bara en favorit årstid, utan två.
Dom är sommar och vinter. Jag gillar vintern så mycket för att då kan man åka slalom, och då är jag mycket mer med Alexandra, Matilda ocha andra slalomkompisar. Sen tycker jag att det är mysigt med vinter, snön är så vit och fin och ja. Sen fyller jag år, det är julafton och mycket mer. Sommaren gillar jag så mycket för då kan man göra så mycket, bada, sola, cykla. Ja, väldigt mycket. Sen är värmen och solen så härlig.
Sommaren och vintern.


Comments
Postat av: didi

sv: A, den är jättejättebra!:),

Älskar den verkligen ..

2011-03-25 @ 12:16:23
URL: http://didiramos.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback