Du kom som en vind - Sofijah



Vem försökte jag lura, jag visste hela ti'n. Har ju lärt mig att va ensam, sånt e livet. Ingenting e som det ska längre. Rasar ner igen och blundar för det som händer. Det gör aldrig bra när man satsar allt man har. Man går in för en sak, och blir lämnad kvar.
För det är över nu och jag känner mig krossad, allt går i bitar så fort jag börjar hoppas. Du finns kvar inom mig, det gör ont när jag tänker på det fina som vi hade som du aldrig vågat satsa på.
I mina ögon var du underbar, helt klart bäst. Och när vi låg där i sängen, fan det kändes perfekt.
Hur kan det sluta såhär, när jag vet att det finns chanser så släpp mig inte nu och låt mig falla över kanten. Skit i vad dom säger och lyssna til dig själv, för om jag kunde skulle jag ge hela världen till dig.

Du kom som en vind, du var som en prins. Du försvann en dag och kommer aldrig att bli min. Såren läker med åren det har dom gjort förut, du ska veta att jag saknar en bit och det är du.

Varje gång jag såg dig, blev jag alltid lika glad. Jag önskar att du fick mig känna så varenda dag.
Snälla ge mig chansen som du vet att jag är värd. Jag har en dröm i mitt huvud, och den slutar ej såhär.
Jag ber dig om en sak, men förstår om det är svårt. Men förstör inte det som en gång varit vårt. Det var en kort period, men det betyder ändå. Och nu ger jag dig tid utan att veta hur det går.
Vet du hur stolt jag var när vi höll handen tillsammans, det var du och jag fast det kunde vart nån annan.
Jag blev lyckligast i världen varje gång jag såg dig le. Nu tappade vi allt, fan alla vet hur det e.
Att ge av sig själv, det blir man fejkar sin lycka, och sen skiter man i't.
Och med dig var allt på riktigt. Ingenting var fel, förutom att jag inte dög, och blev sårad en del.

Du kom som en vind, du var som en prins. Du försvann en dag och kommer aldrig att bli min. Såren läker med åren det har dom gjort förut. Men du ska veta att jag saknar en bit och det är du.
Du kom som en vind, du var som en prins. Du försvann en dag och kommer aldrig att bli min. Såren läker med åren det har dom gjort förut. Men du ska veta att jag saknar en bit och det är du.


Listen by ear...

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback