FUCKING GOOGLE TRANSLATE!!


I-B-L-A-N-D blir jag så himla sur på vissa saker, och om jag blir sur på Google Translate ser den ut såhär!
Sitter här och försöker göra en engelskaläxa, och måste få översättning på några ord. Min tanka var direkt "ord.se" eller vad den heter, men den hade något fel just nu när jag verkligen behöver den. Så mitt andra handsval var Google Översätt/Translate, men den sidan suger ju som sagt. Att den sidan inte kan berätta för mig vad solar är på engelska. Solar som i "På sommaren solar jag mycket".
Fucking Google Translate!!

Comments
Postat av: Anonym

Håller med dig!

2011-03-29 @ 06:44:14
Postat av: elinajanhede

helt sant att den suger!



sv; a jo det är ganska tråkigt med hunden, men vi letar ny kennel helt enkelt!

2011-04-04 @ 20:45:35
URL: http://elinajanhedee.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback