I am very bored right know - Test

90 saker du inte visste om mig

1. Fullständigt namn? - Julia Catarina Andersson
2. Exakt ålder? - 13
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa & tre småsystar.
5. Husdjur? - Två hundar.
6. Färg på ditt hus? - Rött.
7. När är du född? - 727 december 1997.
8. Klass? - 7F
9. Vilket år tar du studenten? - Det var jag faktiskt inte.
10. Något jobb? - Om man kan kalla skolan för jobb så - ja skolan.
11. När ska du sova ikväll? - När jag blir trött antar jag.
13. Duschat idag? - Jo.
14. Kramat någon idag - Jo.
15. Pussat någon idag? - Nej.
16. Vad har du ätit? - Frukost, lunch och middag.
17. Dagens klädsel? - Jeans, linne och tröja från Gina Tricot.
19. Dagens sötnos? - Vet inte, många.
20. Dagens roligaste ? - Idag har det hänt mycket roligt.
21. Har du många vänner? - Ja, rätt så många. Jag klarar mig bra i alla fall.
22. Hur många har du kysst? - Vet inte.
23. Vem kramade du senast? - Jennifer, tror jag.
24. Hur många vill du ha sex med? - Jag är inte ute efter att ha sex med många, utan ha det med den rätta.
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen.
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa.
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Amanda.

FAVORIT:
31. Film? - Har sett så många bra filmer, men kanske Mean Girls (och jag har ju inte sett Never Say Never ännu..)
32. Låt? - Eric Saade - Popular och måååånga andra!
33. Mat? - Vet inte, men inte kinamat i alla fall.
34. Dryck? - Fanta.
37. Stad? - Gillar många städer, men kanske Paris eller London.
38. Land? - Thailand, USA eller något sånt.
39. Ämne i skolan? - Matematik.
40. År? - Kanske 2010-2011.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Alexandra.
42. Personen du kysste? - .
43. Gången du spydde? - När jag hade magsjuka för någon vecka sen.
44. Gången du grät? - Igår.
45. Pizzan du åt? - Vesuvio.
46. Gången du var i göteborg? - 2006, för fem år sen. Vill dit igen och träffa släkten som finns där.
47. Gången du var i stockholm? - Jag har tycär aldig varit där.
48. Gången du var full? - Aldirg varit, ni vet jag är en duktig flicka! ;)
49. Gången du var hög? - HAHHAH.
50. Personen som såg dig gråta? - Familjen tror jag.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på.
54. Tv-spel eller datorspel? - Om jag måste välja... nej jag vet inte, spelar aldrig något av dom.
55. Singel eller upptagen? - Beror på.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? - Ser faktiskt inget av dom.
60. Svart hår eller blont? - Blont.
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa.
62. Choklad eller lakrits? - Choklad.
63. Göteborg eller stockholm? - Båda.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? - Fanta, lätt! Gillar typ inte Coca Cola.
66. Pizza eller kebab? - Pizza.
67. Randigt eller prickigt? - Vet inte, båda är snyggt tycker jag.
68. Älska eller älskas? - Lika bra båda två.
69. Leva eller dö? - LEVA!

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Finns otroligt många!
71. Personer du hatar? - Jag hatar ingen, men jag tycker mindre om vissa.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Ganska många.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - .
74. Glassar du ätit på en dag? - Två, vad jag minns.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året?- Vet inte.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Aldrig.
77. Piercingar du har? - Öronen.
78. Personer du saknar just nu? - Många!
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Aldrig av kärlek, men en gång av annat.

VEM
80. Vill du kyssa nu? - Ingen.
81. Ska du träffa imorgon? - Kompisar och så.
82. Sjöng du senast för? - Familjen, I think.
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Är nästan aldrig inne på msn mer, har nog inte varit det sen i somras.
84. Spelade du tv-spel med senast? - Amanda, men det var ett tag sen.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Vet inte.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen.
87. Förtjänar att dö? - Ingen som jag känner eller vet om.
89. Vill du sova brevid inatt? - .
90.Sitter ngn i närheten av dig? - Nej.


Jag gjorde det här testet tidigare idag när jag hade grymt tråkigt - tidsinställt inlägg.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback