If everything was perfect, the world would be perfect then?

Hej! Idag har jag inte bloggat något själv, om man inte räknar med inlägget om dagens låt som jag gjorde igår - det är tidsinställt. Det är Cissi och Johanna som har gästbloggat. Anledningen till att jag inte har bloggat är som sagt var att jag har varit och sett Never Say Never med Cissi och Cissi.
Vi hade skola tills tjugo i två ungefär och då tog jag bussen hem. Kom hem mellen tjugo i och kvart i tre, då var det bara att äta något snabbt. Sen åkte vi in till "tha town" och köpte godis, dricka och en tidning, och så hämtade vi Cissi och Cissi. Sen bar det av till tha Luletown. Där gjorde vi inte så mycket, utan vi gick på stan ett tag tills bion öppnade. Vi gick på Ur & Penn där hon som jobbade trodde att vi stal, vilket vi verkligen inte gjorde. Sen gick vi på Gina Tricot och JC och sen var det bara att gå till bion och hämta ut biljetterna och göra sig redo för filmen. Det var en underbar film, kan jag säga idag! Imorgon kommer jag "rescencera" filmen även om ni vill eller inte. Och så ska jag föröska få Cissi och Cissi och svar på några frågot om filmen, för det är ju roligt att höra vad två Bieber-haters tycker om den också.
Så Cissi och Cissi om ni läser det här, gör er beredda på frågor om filmen imorgon på skolan :)
Annars så hade vi det allmänt skoj, både när vi åkte dit, hem, på stan och på bion. Skratt, skratt och återigen skratt, hehe. Och Cissi som sa lite fel.. och det lilla felet blev till ett väldigt stort misstolk. Så här var det. Jag satt och berättade lite Bieber-ord för dom, belieber, bieber-hater, biebertastic, biebergasm osv. Och sen skulle Cissi säga Biebergasm, men hon sa Belieberorgasm istället. Gissa om vi skrattade?!
Men nu måste jag nog ta och lägga mig snart, för jag är rätt död just nu och kommer aldrig orka upp imorgon annars.


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback