Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag är nästan där

Just nu så är jag nog snart i mål om jag varit duktig och orkat åka ganska fort ändå. Vi får hoppas på att lilla duktiga Julia har lyckats med det.

Anledningen till den här rubriken då? Det har ju som sagt var också att göra med vårat fina bragdlopp.
Jag menar som att jag kommer mot mål/när jag snart är framme och nästan är där. Alltså min hjärna när den hör låtar och tänker på saker jag kommer göra.. ojoj. Här är ett exempel på det, haha.
Alexandra och Matilda, min hjärna var inte på off som den brukar vara, den var på någon random sak så jag tänker lite skumt.


Nu, om jag har gått i mål då/är framme, är min skoldag slut. Eller man ska ju äta hamburgare som lunch i Maraham sen när man kommit fram. Så det blev en kort dag idag, går i vanliga fall till tre på fredag.



Det här är ett tidsinställt inlägg, som jag skrev torsdag kväll (igår) klockan elva.
Och nu måste jag verkligen sova, för jag kommer ju som jag sa tidigare inte orka upp annars. Klockan är 23.11 denna underbara torsdags kväll.. Okej, nu måste jag seriöst sova, för nu börjar jag tjorva en massa, godnatt.
När ni läste det som stod nedanför bilden måste ni tänka som att det är torsdag kväll!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback