Keep tellin' myself that it's not worth it

Ja, den här dagen är då avklarad. Eller nästan i alla fall. Måste plugga lite spanska glosor och kanske kolla lite på matten. Annars är det nog sova som gäller, jag känner mig rätt död just nu. Ikväll blir det nog en tidig kväll, senast tio över tio tror jag. Jag blir så l e s s på skolan som gör så man måste gå upp före göken, eller vad man ska säga? Före tuppen? I alla fall, skolan hade varit ännu mer okej om den började senare, i alla fall så man inte behöver gå upp med tuppen.

Dagen har varit rätt okej. Skolan var jobbig. Vi hade spanska som var rätt chill - vi skulle bara spela in någon video där vi pratar på spanska. Och då har vi alltid jätte kul och så, så det är det som är det bästa med spanska. Fast det är inte så ofta vi gör sådanda videor men när vi gör dom är det jätte kul. Men tillbaka till dagen då, sen hade vi lååång rast och då gjorde vi inget speciellt. Sen hade vi matte, prov. Det gick faktiskt ganska bra, eller jag vet ju inte hur det gick helt säkert. Men mina magkänslor säger att det gick bra. Jag svarade på alla uppgifter och det var bara en uppgift som var klurig enligt mig. Det var B-delen vi gjorde igår, och imorgon blir det att göra A-delen, som ska vara lättare.
Sen hade vi fucking bad som kan gå och ta sig någonstans. Haha, nä men vi hade bad. Och min bikini är typ för liten... och det är den ända bikinin som jag kan visa mig utomhus med, hehe. Efter det hade vi rätt chillig SO-lektion och sen hade jag prov. Rätt stressad jag var på provet. Jag hade abra på mig typ femtio minuter, men jag fick lite längre för det var en återläsning och Esko var där ett tag till och pappa kom till och med dit, ojoj det måste ha tagit lång tid för mig. Men i alla fall, dom andra hade på sig nittio minuter så det känns lite fuskigt att dom fick längre tid än vad jag hade. Men det gick nog bra i alla fall, hoppas jag :)


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback