Om jag ville så skulle jag förstå

Nu har jag just suttit och skrivet ett lååångt inlägg som ni kommer få imorgon, när jag för hoppningsvis sover!
Och om ni tar er tid att läsa det, då är ni fan bäst! <3

Nog om det, idag har jag inte gjort något speciellt. Pluggat, suttit vid datan, pluggat igen och varit på middag hos mormor och morfar. Riktigt kul och gott.
Det är ju alltid kul att umgås med släkten. Min morbror och hans familj var också där, inte så konstigt kanske eftersom att dom bor i samma hus. Eller inte i samma hus utan i samma byggnad men i olika hus. Fast det ser ut som ett hus bara att det är byggt som ett. Oj, nu blev det tjorvigt... vem bryr sig egentligen - förutom jag, haha?

Ikväll, eller egetnligen nu typ, ska jag se Titanic. Första gången blir det faktiskt, kommer gråta ihälj mig lite till. Mamma har sett den - Konstigt? Nej - och hon grät, då kommer jag defenitivt gråta. Men jag måste börja se den nu för den är så lång. Hejdå! <3


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback