Recension av Never Say Never!

Sådär, nu ska ni äntligen få eran recension av Never say never, kanske inte alla som har väntat på den, men vissa har det.

Vad tyckte du om filmen?
Cecilia W: Ja tyckte den var bra. Mycket bättre än vad jag trodde faktiskt. Jag gillade inte Justin alls innan filmen, men efter ändrade jag mig helt och hållet. Blev tillochmed tårögd.
Cecilia L: Ja tyckte den var bra. Mycket bättre än vad jag trodde faktiskt. Jag gillade inte Justin alls innan filmen, men efter ändrade jag mig lite grann. Blev till och med tårögd.
Julia: Jag den var underbar, bra osv. Jag tycker också att den var mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara och jag trodde den skulle vara riktigt bra - då förstår ni att den var riktigt bra! Min Bieber-fever har stigit några grader också - om det nu är möjligt - och jag grät under filmen, och blev tårögd.

Vad var det bästa med filmen?
Cecilia W: Jag tyckte precis allt var bra! speciellt att det var 3D. Tror inte att det hade varit samma sak annars.
Cecilia L: Jag tyckte precis allt var bra! speciellt att det var 3D. Tror inte att det hade varit samma sak annars.
Julia: Allt med filmen var bra. Jag gillade hur filmen började och hur dom berättade och sådant under hela filmen. Nu vet jag ännu mer om hur han har haft det som liten och under hans resa till var han är nu. Dom hade med allt, man fick skratta, gråta, sjunga med och bara njuta av filmen. Och sen att den vari 3D, det var helt underbart. Och som Cissi och Cissi sa; Det hade nog inte varit samma sak annars.

Vad blev du besviken på?
Cecilia W: Ingenting faktiskt.
Cecilia L: Ingenting faktiskt.
Julia: Ingenting, fast dom skulle ha gjort filmen längre. Eller jag är lite besviken på att om bara hade halva texten, fast det är ju inte dom som gjort filmen som har gjort så, det är ju några svenskar. Och sen tyckte jag att dom skulle ha beställt in Purple glasses till alla biografer som skulle visa den och sedan sälja dom där! Men det har inte heller dom som gjort filmen något med att göra.

För vilka åldrar är filmen mest lämpad?
Cecilia W: Nästan alla åldrar, men man måste ju kunna läsa texten.
Cecilia L: Nästan alla åldrar.. HAHAH fast alla som kan läsa MÅSTE se den !
Julia: Jag tycker filmen är lämpad till alla åldrar, så länge man kan läsa. Jag tror även att äldre människor skulle tycka om den så som unga människor gör.

Betyg från 0-10?
Cecilia W: 10, såklart!
Cecilia L: 10, såklart!
Julia: 10, såklart!

Frågor; Det här inlägget @jbiebersweden.tk

Igår ägde ju gala premiären rum på Park i Stockholm och självklart var det en del kändisar där! Här kommer lite tankar om vad några tyckte om filmen:

"Just left the Justin Bieber Premiere and I must say I am a big Justin Beiber fan! What a hard working, talented and inspiring kid. I recommend everyone to see his movie Never Say Never! Bam!" - Lazee

"Jag har en ny idol och han heter Justin Bieber. Vilken lirare, han är 16 bast och redan större stjärna än vad jag är.  Nämen ärligt talat. Filmen var grym, jävligt givande på något sett. Antar att dom flesta av er kommer att se den sen när den kommer ut."
Hugo Rosas

"Jag gillade den förvånansvärt mycket. Haha ja, jag var INGET fan utav honom innan, men efter den här filmen om honom så är jag kanske lite små tänd på honom och ser upp till honom för han varit så duktig och grym ag grät jättemycket haha! Men det var så känslomässigt att se hur glada och lyckliga människor kunde bli utav en annan människa. Hur deras drömmar blev sanna när dem fick se honom live.  Åh vilken underbar känsla det måste ha vart för honom!" - Desirée Nilsson

"Justin Bieber är inspiration till max och filmen har ett varmt budskap som man omöjligt kan missa. Never say never liksom!"Amir

"oh my god jag har inga ord. Vilken FILM, vilken kille! Jag älskar Justin Bieber, han är bäst! Never say never handlar om hans liv från att ha blivit upptäckt (på youtube!) till att ha en konsert på New Yorks största arena och sälja slut biljetterna på 20 minuter! Man fick verkligen en inblick i hans liv och oh my gosh...I am in love!"
Daniel Paris

"Justin Biebers film, vad ska man säga. En kille jag faktiskt knappt lyssnat på eller vart intresserad av om jag ska vara ärlig, inte min ”cup of tea” riktigt om man säger så. Men j*vlar vilken härlig film, vilke skön liten pojk, vilken talang! Blev väldigt imponerad, rekommenderas starkt."Petter från paradise hotel

Creds; Det här inlägget @jbiebersweden.tk

Comments
Postat av: issy

Ja, det var det jeg mente :) Nei, jeg hadde ikke hørt om det før du nevnte det :)

2011-03-27 @ 15:05:30
URL: http://issylife.blogg.no
Postat av: Olivia

sv: SUper bra! Kram :)

2011-03-27 @ 15:13:13
URL: http://oliiviiakarlssson.blogg.se/
Postat av: e m m i e

men man kan ju typ fota blommor-natur ..

sen kan man ju såklarrt fota kompisar osånt, ellerhur`?

2011-03-27 @ 15:21:57
URL: http://oohme.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv: jag kan nog försöka förklara! :)

du går in på bloglovin, och sen trycker på konto uppe i högra hörnet, där går du in på knappar och ikoner. Sen så ser du nog hur du gör :D

2011-03-27 @ 15:36:47
URL: http://oliiviiakarlssson.blogg.se/
Postat av: ida

bra recension ! Sant , haha bättre sent än aldrig ! :)

2011-03-27 @ 17:00:55
URL: http://melui.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback