Sometimes I get bored - Test

OM JUST DIG;
NAMN; Julia Andersson
FÖDD; 27 december 1997
BOR: Kalix
SMEKNAMN; Vet inte.
INTRESSEN; Vara med kompisar, slalom osv.

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD;
SAKNAT NÅGON; Ja.
ÅNGRAT NÅGOT; Nja, inte under den här månaden vad jag minns.
LJUGIT; Inte ljugit så någon blivit sårad, eller jag har nog inte ljugit har nog bara skojat med folk.
SVIKIT NÅGON;  Tror och hoppas att jag inte gjort det.
KÄNNT DIG SÄMST: Haha, klart jag har.. nä jag skojar bara.
GRÅTIT; Ja.
SKRATTAT; Det finns inte en dag jag inte skrattar... hehe.
VARIT SJUK; Ohja! För mycket...
VARIT UTOMLANDS; Nej, har faktiskt aldrib varit det... förutom Finland då.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN; Ja, klart.

KÄNSLOR;
GRÅTER DU OFTA; Nja, jag är hyfsat känslig men jag gråter inte jätte, jätte ofta. Det beror på.
SKRATTAR DU OFTA; JAAA, klart jag göra!
HUR KÄNNER DU DIG JUST NU; Glad, trött osv.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN; Bra, förutom när jag var sjuk.
HAR DU NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR; Ja.

KÄRLEK;
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD; NEEJ!
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD; Nja, tror faktiskt inte det. I alla fall inte försälskad på riktigt.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN; När den inte går fel är den underbar!
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD; Ingen.
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN; Nej.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN; Nej. Om jag nu ska erkänna så har jag aldirg varit tillsammans med någon...

UTSEENDET PÅ DIG;
BRUNETT ELR BLONDIN; Blond.
ÖGON FÄRG; Blåa.
LÅNGT ELR KORT HÅR; Långt.

NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE; Sådär, inte helt, men jag gillar mitt utseende lite ändå.


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback